O firmie AWARTS

AWARTS powstał w 2006 r. w Warszawie, gdzie do dziś ma swoją siedzibę. Chociaż, początkowo specjalizowaliśmy się w  wewnętrznych i zewnętrznych systemach oznakowania najwyższej jakości (powierzchnie komercyjne A i A +), rozpoczęliśmy produkcję mównic na zamówienie. Tworzone dla bardzo wymagających klientów jednocześnie pokazywaliśmy odbiorcom najwyższą jakość wykonania, design i ich duże znaczenie wizerunkowe. Wśród naszych klientów znaleźli się Kancelaria Premiera RP, Wojskowy Instytut Medyczny, Kancelaria Prezydenta RP, czy Regionalna Rada Mazowsza.

Następnie wyprodukowaliśmy wiele mównic i stołów prezydialnych dla biur ministerialnych, banków, prezydentów miast, ambasad, hoteli i centrów konferencyjnych.

Stale rozwijamy nasze produkty, dzięki czemu możemy zaoferować najlepsze mównice na świecie. Najwyższej jakości materiały, oryginalny design oraz połączenie wyobraźni naszych projektantów i wiedzy konstruktorów stworzyły unikalne produkty – ekskluzywne multimedialne mównice, stoły do konferencji prasowych i inne multimedialne rozwiązania, które są jednocześnie wygodne i funkcjonalne.

Skontaktuj się z nami. Zespół Awarts

NASI KLIENCI

doświadczenie
Od niemal 20 lat produkujemy multimedialne mównice, które trafiają do użytkowników na całym świecie. Wśród naszych odbiorców są uczelnie, korporacje, hotele, centra konferencyjne, ale także wiele instytucji rządowych – w tym Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Kancelaria Prezydenta RP, Ministerstwa, Senat, Sejm, urzędy miejskie, itp.

„Godna zaufania firma z produktami najwyższej jakości.”

Fantastyczne wzornictwo i produkty najwyższej jakości sprawiają, że Awarts jest jednym z najlepszych na świecie multimedialnych mównic, stołów konferencyjnych dla prasy i stołów do pokojów. Ich nowe rozwiązanie „dab-T” – interaktywny stół z ekranem dotykowym stanowi nową funkcjonalność, obecnie wręcz niezbędną w strefach recepcyjnych.

T H O M A S C O O P E R, 2019

MÓWNICE

Te najlepsze na świecie MULTIMEDIALNE MÓWNICE Z REGULACJĄ I EKRANAMI DOTYKOWYMI można znaleźć w niemal wszystkich gałęziach rynku.

Instytucje rządowe, hotele, centra konferencyjne, korporacje, szkolnictwo, banki, firmy logistyczne, itp.

Stoły do wideokonferencji

Nasze urządzenia multimedialne, takie jak STÓŁ DO WIDEOKONFERENCJI lub KOLUMNA MULTIMEDIALNA, są prawdziwym „must have” w obszarach biznesowych, szczególnie jeśli odbywają się tam krótkie lub robocze spotkania, szczególnie jeśli wymagana jest obecność kogoś z innego biura (np. przebywającego w biurze za granicą).

STOŁY PREZYDIALNE

STOŁY PREZYDIALNE (STOŁY DO KONFERENCJI PRASOWYCH) są naszymi produktami od samego początku naszej produkcji. Są stabilne i bardzo eleganckie. Mogą być wyposażone w kasetki przyłączeniowe, lampy, mikrofony, a nawet ekrany na górze. Ten na zdjęciu ma ponad 500 cm długości!

Awarts ma ogromne doświadczenie w wytwarzaniu produktów multimedialnych wykonanych ze stali i materiałów mineralnych, takich jak corian, staron czy kerrock.

Doświadczenie

Zanim zajęliśmy się mównicami multimedialnymi i innymi rozwiązaniami rynku AV, byliśmy jedną z wiodących firm produkujących zewnętrzne i wewnętrzne systemy oznakowania – w oparciu o najlepszej jakości materiały, pracując dla najlepszych klientów, takich jak:

Sanofi-Aventis, parki logistyczne SEGRO, Ambasada Arabii Saudyjskiej, Bigram, DELL, Dworzec Wschodni w Warszawie, Instytut Kardiologii, Johnson Electric, ORCO, Złota 44, TV Puls, P+R Okęcie, Sąd Rejonowy w Rzeszowie, Stadion Narodowy PGE, Skandia, SGGW, TVP, WFDiF, Hellmann, lotnisko Łódź, Hotel Aquarius, Hotel Arte, Hotel Tęczowy Młyn, Hotel Słoneczny Młyn, Millenium Bank, Uniwersytet Warszawski i wiele innych.